menu
Steylaerts Logo

FAQ spaarprogramma

Alvast een dikke proficiat om onze applicatie te downloaden! Hopelijk heeft u al veel punten kunnen sparen, maar u hebt duidelijk nog enkele vragen. Hieronder kan u de FAQ vinden. Heeft u toch nog andere vragen, aarzel dan niet om iemand achter de balie aan te spreken, of stel uw vraag via marketing@steylaerts.be. Dan helpen we u terug op weg om heel wat punten te sparen!

FAQ

Wie mag deze mobiele applicatie installeren?

Elke zaakvoerder van een onderneming alsook de meerderjarige werknemers van de onderneming.

Hoe verzamel ik punten?

Per aankoop bij Steylaerts krijgt u punten. U verdient extra punten als u met sparen start, als u voorbij de Steylaerts-showroom rijdt (maximum één keer per week), als u de showroom bezoekt (ook maximum één keer per week) en bij uw verjaardag.

Hoe worden mijn punten berekend?

Eén keer per maand wordt berekend voor hoeveel u bij Steylaerts kocht, en dat bedrag wordt omgezet in punten. In het begin van de volgende maand ziet u in de mobiele applicatie hoeveel punten er bijgekomen zijn. De omzet van december wordt pas verrekend in januari.

Hoe weet ik welke prijs voor mij beschikbaar is?

U krijgt binnen de mobiele applicatie een bericht telkens als u een nieuwe prijs heeft vrijgespeeld. U wordt op de hoogte gehouden via de mobiele applicatie hoe lang de actie nog loopt. Hierna ontvangt u een mail met vanaf en tot wanneer uw prijs beschikbaar is bij Steylaerts.

Mag ik een medewerker sturen om mijn prijs af te halen?

Helaas, alleen de zaakvoerder van de in de mobiele applicatie geregistreerde onderneming mag de prijs afhalen.

Tot wanneer kan ik mijn prijs afhalen?

De uiterste datum tot wanneer uw prijs beschikbaar blijft in onze showroom staat vermeld in de mail die we u gestuurd hebben.

Wat als een van mijn werknemers ontslagen is?

Geef zijn gegevens (naam, mailadres) door aan Steylaerts (marketing@steylaerts.be), zodat wij zijn profiel kunnen verwijderen.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?

Als u uw bedrijfsgegevens wil aanpassen, mailt u best naar marketing@steylaerts.be.

Hoe kan ik stoppen met deelnemen aan deze spaaractie?

Als u niet meer wil deelnemen aan deze actie, stuurt u een mail naar marketing@steylaerts.be. Wij zullen uw account schrappen. U kunt vervolgens de app verwijderen.

Problemen met of vragen over de app?

Ondervindt u problemen met de app? Heeft u foute gegevens ingevoerd? Vragen over het gebruik van de app? Contacteer Steylaerts via marketing@steylaerts.be.

Nog veel spaarplezier en hopelijk zijn uw vragen nu beantwoord!